Fre,Lör&Sön

Jahapp, det var det där med och blogga, när ska man hinna allt!?

Men iallafall, i fredags var Jag och min älskade karl med våran son till tandläkaren, det gick bra!
Sen vart det lämna Wille hos farmor, hem, duscha och hämta saker och sådär, för William skulle sova hos farmor medans jag och min älskade var och skrev lite papper!
Nu är det äntligen klart, ska bli så underbart, jag läääängtar massor! 
Men iallafall.
Sen släppte jag av honom på jobbet då han skulle på julbord med firman, släppte honom, brännde iväg och handla några av dem sista julklapparna. Sen mötte jag upp Mickan och vi roade oss på eget håll!
Kallt var det, men kul hade vi :)
Hämta karln på stan, släppte av Mickan för hon hade tagit sin bil till staden för hon skulle sova hos sin mamma för hon skulle upp och jobba lördag morgon :) men det gick nog bra! FY så kul vi hade ! xD

Hem med en skapligt onykter gubbe, kasta honom i säng, sen gick jag också och la mig, klockan var ganska mycket när vi kom hem då inte folk behagar att köra fortare än 50 bara för att det snöar lite, blir galen, kasta ner en växel och brännde om och mickan hängde såklart på :) vi är ju så proffsiga bilförare :P

Vaknade, då var det lördag.
Åkte och hämta Wille, och allt hade gått jätte bra, dem hade varit hemma hos gammel mormor och morfar och busat en massor, det såg tydligen ut som kaos när dem åkte därifrån, men det gör inget, han är värd allt!

Sen beställde vi hämt mat då älsk var så bakfull och sugen.. :)

Kvällen vart lugn, vi åkte hem, Wille somnade och jag och älsk kikade på nya Wallander, den var bra!

Söndagen kom väldigt hastigt där på, och här är vi idag, har inte gjort så mycket, var ut och drack en kaffe med Williams morfar, åkte hem till Williams mormor och släpte av morbror som hängde med ut, sen åkte vi och fixade lite saker som behövdes göra.

Vi åkte hem, M gjorde mat till oss idag, det var massor med gott! Tack älsk!
Skönt och slippa laga mat emellan åt, klockan sprang iväg, Wille badade lite, sen var det dags för honom och sova, älsk sövde honom medans jag plockade undan disken och gjorde lite ordning i köket för jag skulle fortsätta slå in klappar, för snart är julen här, det känns lite mer verkligt nu när snön fallit till backen iallafall..
Men hur ser julen ut, inga speciellt smidda planer, hoppas på en lugn dag....


Nej nu ska jag och älsk kika film, skriver imorn om jag hinner, orkar och vill :)

Tjingeling


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0