Måndag

Ja, nu är det måndag igen och det fall lite snö till backen....
Fy så helgerna går fort...
Idag har William varit med sin snälla farmor en stund medans mamma var på möte, det gick bra :)
William fick ett pussel med ljud på posten idag, den uppskattades mycket.
Sen var vi iväg och handlade några mjölk och frukost till imorn bitti.
Vi åkte hem och lekte en massa och jag bakade en kladdkaka tills tant mickan skulle komma på kaffe, den uppskattades, vi busade massor med Wille, sen kom Marcus och jag gick ner och fixade tvätten med Mickans sällskap, det tackar vi för! :)
Sen åkte hon och jag började laga mat, det vart korvstorganoff och ris, dock åt jag den aldrig då jag inte var hungrig när maten var klar, men Marcus fick matlåda iallafall, det är huvudsaken.
Annars flyter livet på och fick ett väldigt bra besked idag, dock tänker jag inte avslöjja det än, det kommer med tiden.
Veckan blir nog ganska lugn.
Tar en dag i taget och se vad som händer :)



Det finaste på denna jord



♥ Mamma älskar dig! ♥
  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0