Söndag

Jaha, då var det söndag igen, helgen har varit lugn, i fredags vart det hemma mys kväll med idol, erik vann såklart, men det var ju inte oberäknat. Hade hoppats på Calle, men inte då.

I lördags var vi in i stan en snabbis, mycket folk så vi struntade i det och åkte hem till Williams farmor och åt och sådär, sen åkte vi hem och jag la Wille, sedan skulle jag upp till Carro och Larsa för att kika hur dem hade det på festen, dem hade så roligt så till och med grannarna klagade, så dem fick stänga av kareokemaskinen och dra igång en cd skiva, klockan gick fort, Jag och tant Mickan var ute och kikade läget, med tanke på att marcus är fri nästa fredag så då fick jag vara lite "ledig" den här lördagen :) Sen var vi en sväng till östhammar och kikade, där var det ett jävla drag, till och med farbror blå var ute, haha!
Nere vid bowlan var det mycket folk och någon var så full och fick åka gratis taxi hem. haha, fy så kul vi hade :)
Sen bar det av mot Gaaajmo igen, på vägen hem vart vi omkörda av någon jätte häftig, haha men när man svänger mot gaaaajmo slog dem på en tvärnit, det var någon som skulle spy, klockan tickade på och vi hade massa kul :)
när vi väl kom till gaaajmo såg jag "henne", läget verkade inte så bra, men vi styrde upp de ganska enkelt, trots några om och men, men det löste sig iallafall.

Och nu är vi här igen, tråkigaste dagen på hela veckan. Söndag.
Har inte gjort så mycket, efter min och mickans trevliga kväll så vart det lite sovmorgon :) sen åkte vi hem till Williams farmor och drack lite kaffe, även idag slapp jag laga mat, det tackar vi för :) men jag kommer nog få igen ska ni se :)


Hoppas du har haft en lika rolig helg som jag har :)


Kommentarer
Postat av: Miickzz

<3<3<3

2009-12-14 @ 00:15:46
URL: http://miickzz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0