Uppdatering

Måste få säga att det där med blogg var helt meningslöst, har inte uppdaterat den på snart ett år ;) Hahaha
Mycket har hänt på det året, från ensamstående till jordens lyckligaste , jag har fått allt jag önskat mig, en underbar karl! Världens finaste barn har jag ju redan! Tiden går fort, William har fyllt 2 år för drygt 2 ½ månad sen, han har firat 2 julafton med mamma. Vi ska flytta, igen! Vi ska flytta till vääärldens finaste hus, med världens bästa sambo! Jag har världens finaste vänner och ett jobb jag trivs med. Jag tänker inte kräva mer än så!

Jag trivs med att ha det såhär bra! :) *LYCKA*



Mina busfrön

Jag älskar er över hela mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0