Jahaja!?

Idag är det fredag, lilleman har sovit hos sin pappa en natt för den lilla stackarn är sjuk, behövde verkligen vila, men det gick inte, jag vet inte varför, det får inte vara såhär.
Känner att kroppen behöver mer än vad jag har att ge, jag behöver få ur mig saker, men bloggen är heeeeeelt galet fel ställe och skriva av sig på.
Förstår hur det kommer snackas, vad folk tycker och tänker, så ska nog åka och handla mig nå pappers liknande. och inför skaffa mig en penna för det finns ingen jag kan tala om saker för, det finns ingen som förstår hur jag känner och tycker.
Ligger här hemma väntar på att lilleman ska komma hem och lyssnar på MIN låt och bara tänker.

Idag är det bara en rent allmänt jobbig dag, saknar lilleman som bara fan! Det är begravning för min älskade arbetskollega, vi saknar dig! Känns tomt att kliva in på jobbet, det är hemskt!


Trevlig helg, det ska jag ha med min älskade son!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0