Jag kan :)

Jag kan uppdatera bloggen om jag vill, men man ska försöka komma ihåg det med, inte alltid det lättaste.
Heeela helgen har varit fullspäckad med packa och köra sopor, och dessutom är det inte bara ett hus som ska tömmas, det är två som ska bli ett stort :)
det är inte ens 2 veckor kvar och imorn kommer äntligen lilleman hem!
Fyyy så jag saknar honom!
Annars verkar livet se ut som vanligt, fullt upp å lite till, men det är väl så livet ska vara?
Är det inte jobb så är det allt annat runt omkring, först och främst lilleman sen kommer min älskade :) Mina vänner får jag inte glömma!
Skulle det finnas möjlighet till minst en timme till per dygn skulle jag absolut inte tacka nej, ibland får man inte tiden och räcka till... Annars ser livet ut som vanligt tror jag! ;)

Tjjjjjing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0