Vill berätta...

Jag vill berätta, att aldrig i hela mitt liv har jag mått så här bra, jag har jordens finaste barn, världens bästa sambo och underbara vänner, jag kräver faktiskt inte mer än så.
Idag är lilleman på förskolan, efter ska han åka till farmor.
Jag är inne på min andra vecka som sjukskriven och det suger verkligen, det är såååååååå tråkigt!
Älsk jobbar och willsson är på förskolan några timmar om dagen!
Men i helgen ska han till sin pappa och jag och min älskade ska på bio, sen på lördag ska vi åka till strängnäs, en helg, bara han och jag! <3 heeeelt awesome!
Det kommer bli hur mys som helst, jag har börjat fundera på en del planer med livet, här ska jag bo om vi får köpa loss de, med min sambo och lill grabben, planerna är stora så det kommer nog bli bra ;)
Nu har jag ju faktiskt uppdaterat igen, WOOOOOOOW :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0